Εγώ το ‘πα και το ‘κανα!

orpheus_a_seite.jpgtherma_weg_zum_meer.jpg

Καλημέρα σας από την πανέμορφη, καταπράσινη, όχι πολύβουη προς το παρόν και το κυριότερο όλων, δροσερή Σαμοθράκη!

Ήρθα στο καταφύγιό μου για ολιγοήμερη «φόρτιση», μιας και το καμίνι της Κομοτηνής μ’ ανάγκασε σε άσκοπη και αλόγιστη χρήση της ενέργειάς μου, προκειμένω να επιβιώσω ο άμοιρος!

Είμαι ‘δω στο ξενοδοχείο Ορφέας, στα Θέρμα της Σαμοθράκης, κάτω από τα πλατάνια, το δε μπάρμπεκιου που σας έλεγα έγινε εκπληκτικό μετά τις εξαιρετικές πινελιές του Γιαννάκη!

Ήμουνα σίγουρος άλλωστε!

Μέχρι την Κυριακή θα τα λέμε από ‘δω!

Explore posts in the same categories: Καλή ζωή

One Comment στο “Εγώ το ‘πα και το ‘κανα!”

  1. Τέλης Κελεσίδης Says:

    Κουφάλα Τζίμη, κι εμείς να ψηνόμαστε στην Κομοτηνή, περιμένοντας να ακούσουμε τα μεγάλα ονόματα


Σχολιάστε

