Πονάω αλλά μ’ αρέσει!

mastigio.jpg

Χτύπα με τώρα!

Χτύπα με τις ώρες που μπορείς, χτύπα με ποτέ μη μ’ αρνηθείς, αγάπα με!

Σαν ράπισμα στο κορμί μου ήχησαν τα λόγια του, όχι τα παραφρασμένα λόγια του Βασίλη Καρρά αλλά αυτά του Κώστα Γεμενετζή, στο δε άκουσμα της φωνής του ρίγη διαπέρασαν τη σπονδυλική μου στήλη!

«Ήθελα να παίξω σε μία ομάδα με υψηλές απαιτήσεις και αυτός είναι ο Ιωνικός».

Θόδωρε τ’ ακούς;

Θεέ μου πόσο μου ‘χει λείψει το μαστίγωμα!  

Χίλια συγνώμη, μελαχρινό μου αγόρι! Δεν κατάλαβα τόσα χρόνια ότι δεν σε «κάλυψα»!

Συγχώρα με Θεέ μου, συγνώμη που ήμουνα τόσο καιρό τροχοπέδη στην καριέρα του!

Ποτέ των ποτών δεν τον κάλυψε ο Πανθρακικός, δεν τον χωρούσε το ΔΑΚ, το Audi ΤΤ όμως πως τον χωράει;

Γιατί νομίζω ότι αισθάνεται σαν τον «Ακάλυπτο» στους Απαράδεκτους; Θεέ μου ας με διαψεύσει!

Υ.Γ. Το μαστίγιο είναι μακρύ και χειροποίητο «Ιντιάνα Τζόουνς» και η τιμή του είναι 25.00 €.

Explore posts in the same categories: Αθλητικά

Σχολιάστε

