Κάτι μου μυρίζει!

mainbigpic2.jpg

Έχω την αίσθηση (απόρροια και της πληροφόρησής μου) ότι στην βραδινή ανοιχτή συγκέντρωση στις 21.00, στο ξενοδοχείο Ξενία, εκτός όλων των «άλλων» θα ‘χουμε και κάποια εκπληξούλα!

Τι να υποθέσω τώρα, δεν ξέρω! Πάντως κάπου πάει το μυαλό μου, αλλά………

Για να με στήσει σήμερα στον καφέ, το Μήτσο ρε, πάει να πεi ότι κάτι κινείται, μου μύρισε έντονα μεταγραφή – τελειωμένη κατάσταση και η ανακοίνωση της οποίας, χρονικά, ξέρετε ότι δεν απέχει πολύ από το «βραδινό»!

Λέτε ρε σεις, για καλό και για κακό πάντως παραγγείλετε και καμιά σόδα, που ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά! Να πέφτω τόσο έξω; 

Explore posts in the same categories: Αθλητικά

Σχολιάστε

