Η θετική πλευρά του συνωστισμού!

kubi.jpg

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα για να ξαναπιάσω το πληκτρολόγιο (ο Σίμος «φαγώθηκε»), μετά την αποδιοργάνωση στην οποία περιήλθα από την πρώτη δόση των διακοπών μου (έπεται και δεύτερη) και την αφόρητη ζέστη.

Οι γενναίοι της Σαμοθράκης μας τελείωσαν, αφού μέχρι και τα πλατάνια της «λύγισαν» στο διάβα της, αδυνατώντας να με δροσίσουν πλέον, οπότε κι εγώ πήρα την μεγάλη απόφαση να επιστρέψω στο καμίνι της πόλης (τελείωνε και η άδεια βλέπετε), αντιμετωπίζοντας στα ίσια τη ζέστη και πάντα μέσα από το κλιματιζόμενο γραφείο μου! Τι νόμιζε;

Μόνο που δεν κοιμόμουνα εκεί!

Μόνος λοιπόν και γεμάτος αγωνία για του τι μέλλει γεννέσθαι, αναφερόμενος στη νέα ομάδα του Πανθρακικού η οποία θα έχει Βουλγάρικα θεμέλια πάλι, μιας και χτίζεται εκεί, περιμένοντας κι εγώ την Τρίτη για τον πρώτο φιλικό αγώνα επί Ελληνικού εδάφους, οπότε «ιδίοις όμμασι» θα βγάλω τα πρώτα συμπεράσματά μου.

Η αγωνία & άκρατη περιέργειά μου για το συγκεκριμένο φιλικό, έγκειτε στο γεγονός της διαπίστωσής μου, για τον τρόπο «χειρισμού» του φετινού υλικού από το Βασιλακάκη, μιας και στις περισσότερες γραμμές της ομάδος έχει επέλθει συνωστισμός και λογικά έντονος ανταγωνισμός! 

Φοβάμαι ότι τη φετινή χρονιά, αν ο πάγκος είχε στόμα για να μιλήσει, θα ‘χουμε πολλά ευτράπελα προκειμένου να παίξουν κάποιοι στην αρχική ενδεκάδα

Explore posts in the same categories: Αθλητικά

Σχολιάστε