Όταν το μέλημα γίνεται «γδάρσιμο»!

0120.jpg

 

Τις παρακάτω σκέψεις ήθελα να τις γράψω νωρίτερα, για να είμαι ακριβής την ίδια μέρα που πήρα την συγκεκριμένη επιστολή από το Δήμο Κομοτηνής και η οποία αφορούσε την ενημέρωσή μου για την αύξηση κατά 150% στα τροφεία του Φώτη, αλλά το ανέβαλα μέχρι σήμερα!

Ξύπνησα με διάθεση κριτικής!

Έχοντας τη δική μου φιλοσοφία και άποψη για τη ζωή, μονίμως θετικά διακείμενος απέναντί της, έπιασα τον εαυτό μου να είναι τόσο εξοργισμένος και αγανακτισμένος σε τέτοιο σημείο αυτή τη φορά, από την συγκεκριμένη απόφαση, που δεν άντεξα και «είπα να τα πούμε ένα χεράκι»!

Κάλλιο αργά παρά ποτέ! 

Με τιμή λοιπόν κι εγώ, κα Αντωνακάκη, σας λέω ότι δεν προτίθεμαι να μπω στη λογική σας, ότι «ο σχεδιασμός και η παροχή κοινωνικών υπηρεσιών είναι ο πρωταρχικός σας στόχος και το καθημερινό σας μέλημα«, όπως αναφέρεται στην επιστολή σας, διότι ευθύς εξ’ αρχής το προσεγγίσατε λάθος, με του να μην αναφέρεται στην συγκεκριμένη επιστολή σας προς εμένα, την κατηγοριοποίηση των εισοδημάτων και τα αντίστοιχα τροφεία!

Τουλάχιστον της δικής μου κατηγορίας, αλλά θα μου πείτε είναι το λιγότερο!

Θεωρείται δίκαιο λοιπόν τόσο μεγάλο ποσοστό αύξησης, από 40€ σε 100€ μηνιαίως, όταν η αντίστοιχη αύξηση στους μισθούς θα είναι της τάξης του 3% – 5%, ενώ θα πληρώνει το ίδιο ποσό με κάποιον ο οποίος έχει εισόδημα 50.000€, όπως εγώ στην προκειμένη περίπτωση ο οποίος έχω 31.000€ οικογενειακό εισόδημα;

Μιλώ για την κατηγορία των 30.000€ – 50.000€, στην οποία βάσει της φορολογικής μου δήλωσης ανήκω!

Μιλάμε για εισόδημα κατά 2/3 μεγαλύτερο από το δικό μου και μην περιμένετε να αισθανθώ όμορφα για την υποτιθέμενη «αναβάθμισή» μου, με του να με βάλετε στην ίδια οικονομική κλίμακα με κάποιον ο οποίος έχει εισόδημα έως και 50.000€!

Είναι δίκαιο δηλαδή κάποιος ο οποίος έχει εισόδημα πάνω από 50.000€ να πληρώνει μόνο 20€ περισσότερα από εμένα;

Δεν θα έπρεπε το εύρος διακύμανσης των εισοδημάτων να είναι μικρότερο και συνεπώς δικαιότερο, όπως αυτό της κατηγορίας των 25.000€ – 30.000€;

Φαντάζει λογικότερο νομίζω, αν και προσωπικά πιστεύω ότι η περίπτωση του μεγέθους της αύξησης των τροφείων, πέρα από ποσά αποτελεί θηλειά για πολλούς, προσεγγίστηκε από τελείως διαφορετική οπτική γωνία, της οποίας οι οικονομικοεισπρακτικές αποχρώσεις είναι έντονες!

Explore posts in the same categories: Επί προσωπικού

One Comment στο “Όταν το μέλημα γίνεται «γδάρσιμο»!”

  1. Τέλης Κελεσίδης Says:

    Τζίμη, σου τα έλεγα πριν τις εκλογές, αλλά επέμενες αδερφέ μου!


Σχολιάστε

