Τον είδε ο Κατσιβελίξ στο παζάρι

18.jpg

Ο παλιός και καλός μου φίλος ο Κατσιβελίξ, μου ανέφερε στην καθ’ όλα τυχαία προχθεσινή μας συνάντηση, ότι είδε τον φοβερό και τρομερό μπάρμπα Νίκο να ψωνίζει μία ντουζίνα κοντομάνικα μπλουζάκια σε τιμή ευκαιρίας, λόγω εποχής, στο παζάρι της πόλης μας. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία σ’ αυτό που μου είπε, αλλά στην συνέχεια και όταν μου είπε για ποιόν μπάρμπα Νίκο μιλούσε, έμεινα παγωτό. Άγαλμα. Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση, σκέφτηκα αμέσως με το πονηρό μου το μυαλό. 

Το κερασάκι στην τούρτα που λέγεται Πανθρακικός. 

Αρχίζω λοιπόν να  βάζω σε μια σειρά τις σκέψεις μου, όσον αφορά το επικείμενο πρόγραμμα της ομάδος. Έχουμε και λέμε λοιπόν: είναι το ματς μέσα στον Πιερικό, μετά έρχεται ο φορμαρισμένος Εθνικός Αστέρας και μετά το εντός έδρας, all time classics, με τον ΠΑΣ Γιάννινα του φίλου μας Αλέξη Κούγια. Λοιπόν, αν το καλάθι του Βασιλακάκη μετά από τις τρείς (3) αγωνιστικές δεν είναι γεμάτο, ίσως να έχουμε το κομμάτι που λείπει από το πάζλ που έχω στο μυαλό μου! Όλα τα λεφτά αν συμβεί κάτι τέτοιο και έρθει ο μπάρμπα Νίκος ο Αλέφαντος.

Explore posts in the same categories: Αθλητικά

Σχολιάστε

