Κι εγώ σαν τον Αντίχριστο

cover-small.jpg

Σήμερα το πρωί, λοιπόν, έγραψα το τελευταίο μου post στο Forum των φιλάθλων του Πανθρακικού http://www.panthrax.gr/component/option,com_joomlaboard/Itemid,29/func,view/catid,8/id,6659/#6659 και με θέμα την ανάγκη συνέχισης της παραμονής ή όχι του Βασιλακάκη στον πάγκο της ομάδος. Έχω κουραστεί πάρα πολύ μ’ αυτήν την ιστορία, φοβερά ψυχοφθόρα κατάσταση, η οποία πλέον δεν αποτελεί την καθιερωμένη Κυριακάτικη διασκέδασή μου, ελλείψει θεάματος. Ίσως είναι εκτόνωση για κάποιους, αλλά για μένα το γυαλί ράγισε. Αυτές οι ιστορίες πάντα με τρέλαιναν και πάντα με χαλούσαν,  οπότε θα παρακολουθώ σιωπηλός τον εκάστοτε  αγώνα και πάντα από τη θέση μου. Η ομάδα του Πανθρακικού για μένα με τον Βασιλακάκη στον πάγκο του αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή.

Αν ήταν μετοχή θα είχες καταστραφεί.

Στην ομάδα αυτή συμβαίνει το εξής παράδοξο και παράλογο. Είναι μία καθ’ όλα υγιέστατη ομάδα, με πάρα πολύ κόσμο (ο περισσότερος μετά τον ΠΑΣ Γιάννινα) και πολύ καλό υλικό. Το θέμα όμως είναι ένα και μοναδικό. Ενώ όλα μοιάζουν να είναι και είναι ιδανικά, η Διοίκηση επενδύει σε λάθος πρόσωπο. Κάνει λάθος επένδυση. Μία επιλογή στο πρόσωπο του Βασιλακάκη, πάντα στο βωμό της πειθαρχίας και της ψύχωσης στο πρόσωπό του,  η οποία σε καμία απολύτως περίπτωση δεν μπορεί να προσδώσει την απαραίτητη εκείνη αίγλη και κάνοντας το προϊόν περισσότερο ελκυστικό, πόσο μάλλον δε να αξιοποιήσει το υλικό και την δυναμική αυτής της ομάδος. Ολυμπιακό μου θυμίζει αυτή η κατάσταση.

Η επιτομή του έχω αλλά δεν μπορώ.

Explore posts in the same categories: Αθλητικά

Σχολιάστε

