Η Πανελλήνια Ποδοσφαιρική Αγία Τριάδα

7444629.jpg2043.jpg

Προτείνω να σοβαρευτούμε επιτέλους και να κόψουμε τις μαλακίες, γιατί επ’ αυτού δεν θέλω ν’ ακούσω τίποτα και κανέναν. Τέρμα και τελείωσε. Το δύσμοιρο και κακόμοιρο ελληνικό ποδόσφαιρο είναι βαθύτατα θρησκευόμενο και μάλλιστα Ορθόδοξο, χρωστώντας τα πάντα στο Τριαδικό Δόγμα του. Η ηγεσία του είναι Τρισυπόστατη Μονάδα και η οποία είναι πανταχού παρούσα μέσω των έργων της και των όποιων ενεργειών της. Τα τρία αυτά πρόσωπα τα οποία είναι όμοια, αδιαίρετα και ομοούσια κατά τη θεότητα και τον κανονισμό της ΕΠΟ, έχουν την ίδια δύναμη, δόξα και ενέργεια. Έχουν μία φύση. 

Όχι δεν τρελάθηκα, ούτε λέω μαλακίες. Άλλος τα λέει! 

Το ενδιαφέρον στην όλη υπόθεση έχει να κάνει με το ποιος τα λέει. Πόσο μάλλον όταν το πρόσωπο αυτό λύνει και δένει τους εκάστοτε Γόρδιους Δεσμούς στον Πανθρακικό, τότε τα λόγια του αποκτούν μεγαλύτερη σημασία. Είναι γεγονός ότι μας ενδιαφέρουν άμεσα οι σκέψεις του και τα λόγια του. Δεν είπαμε δα ότι κρεμόμαστε από τα χείλη του, αλλά όπως και να ‘χει μας ενδιαφέρουν τα λεγόμενά του. Τέλος πάντων. Όλη η πόλη μια ομάδα (στα εισιτήρια και στα διαρκείας μόνο). Η σημερινή ημέρα ήταν ημέρα σοβαρών δηλώσεων από την πλευρά του και στα πλαίσια του καθιερωμένου καφέ της παρέας στο Belair. Σήμερα, λοιπόν, λόγω φόρτου εργασίας και της αναγκαστικής καθυστέρησής μου στο εν λόγω ραντεβού, έχασα φοβερά μασάλια. Ειπώθηκαν πολλά. 

Δεν μπορεί αυτά να λέγονται εν τη απουσία μου.

55478.jpg 

Όταν μου είπαν οι υπόλοιποι της παρέας το τι λέχθηκε από την πλευρά του, στα πλαίσια της διαφωνίας του για του ποιος έπαιξε ή δεν έπαιξε μπάλα στο προχθεσινό ματς του Πανθρακικού, έπαθα πλάκα. Άσχετους τους ανέβαζε, άσχετους τους κατέβαζε. Για να εξηγούμαστε, εγώ πάντως για καλό και για κακό όταν μπήκα προχθές στο γήπεδο του Πιερικού, κοίταξα την πινακίδα για να σιγουρευτώ ότι ήμουν στο σωστό γήπεδο. Το θέμα όμως είναι ότι κι αυτός ήταν στο ίδιο γήπεδο γιατί καθότανε λίγες σειρές ποιο κάτω από εμένα. Τι να πω δεν ξέρω; Το σίγουρο πάντως είναι ότι βλέπαμε τον ίδιο αγώνα, γιατί και οι δύο πανηγυρίσαμε το ίδιο γκολ, οπότε λογικά θα ‘πρεπε να συμφωνούμε στην κριτική μας για τους παίχτες. 

Δεν παλεύεται με τίποτα ο άτιμος.

Ο σμπίρος μου ο «Μουφτής» μου είπε, ότι όταν διαφωνήσανε στο αν ήταν ή όχι  κορυφαίος του αγώνα ο Μαλαδένης, τα πήρε στο κρανίο γιατί αυτός επέμεινε μετά βδελυγμίας στο γεγονός του ότι έβγαζε μάτια ο συγκεκριμένος παίχτης και ξεστόμισε τη φοβερή ατάκα λέγοντας: «είστε τελείως άσχετοι, στην Ελλάδα από ποδόσφαιρο ξέρω μόνο εγώ, ο Ντέμης και ο Γκαγκάτσης». Η Αγία Τριάδα που λέγαμε. Μιλάμε ότι έπεσε πολύ γέλιο. Όλοι μείνανε ξεροί και ο μόνος που μπόρεσε να ψελλίσει κάτι ήταν ο φίλος μου ο «Μουφτής», ο οποίος του είπε ότι αυτά έπρεπε να τα πεις όταν θα είναι εδώ ο Κουτσογιάννης, για να δεις τι θα πάθαινες. Καλά ρε συ Θόδωρε, δεν μπορούσες να περιμένεις ακόμη λίγο; Λέγονται αυτά όταν δεν είμαι εκεί;   

Explore posts in the same categories: Αθλητικά

Σχολιάστε

