Έχουνε χάσει το δάκρυ τους

mophoto929-candles.jpg

Είναι γεγονός ότι οι μέρες των Χριστουγέννων αποτελούν ότι καλύτερο για την ανασύνταξη των όποιων δυνάμεων μας έχουν απομείνει, ενώ προσφέρονται για μία γενικότερη ανάταση. Όλα αυτά τα φώτα, η ατμόσφαιρα, η αίσθηση της γιορτής που σε κυριεύει σου δίνουν τη δυνατότητα για να ξεφύγεις, να ξεχαστείς και ν’ αποτινάξεις από πάνω σου το ζυγό της σκληρής πραγματικότητας. Η ένταση και η διάρκεια της χαράς των παιδιών σε παρασέρνει, κάνοντάς σε παιδί και λειτουργώντας όπως αυτά. Οι θύμησες πολλές και καλές, ο δε πλούτος των συναισθημάτων αστείρευτος και αφήνοντάς τον κυριολεκτικά να με κυριεύσει. Αχ και να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, ξαναζώντας όλο αυτό το σκηνικό ξανά και ξανά, μη χορταίνοντάς το. Πραγματικά θα το ‘κανα για ένα και μοναδικό σκοπό, αλλά δεν ξέρω τον τρόπο.

Ήταν ο φάρος της ψυχής μου. 

Μέσα από τα μάτια των παιδιών μου, χωρίς να το καταλαβαίνουν, βλέπω όλα αυτά που θα ΄θελα και μου λείπουν αυτές τις Άγιες μέρες. Πρώτη φορά πιάνω τον εαυτό μου, βγαίνοντας στην πλατεία της πόλης μας, να χαζεύω όλο αυτό το σκηνικό με τη λαχτάρα ενός παιδιού και να ονειροπολώ. Να θυμάμαι και να συγκινούμαι. Μακάρι να χτυπούσε το τηλέφωνό μου και να άκουγα τη φωνή Της, λέγοντάς μου να μην ξεχάσω να πάρω αυτό που εκείνη ξαφνικά θυμήθηκε. Ήταν τόσο διαφορετικά και όμορφα, όλη εκείνη η διαδικασία για την προετοιμασία του καθιερωμένου εορτασμού των Χριστουγέννων στο χωριό, ανήμερα της ονομαστικής γιορτής του πατέρα μου, της ανιψιάς μου και του μεγάλου μου γιού. Φέτος θα είναι όλα διαφορετικά, γιατί δεν θα είναι στην πόρτα για να μας περιμένει με ‘κείνο το καλοσυνάτο και μονίμως υγρό βλέμμα της, απόρροια της αγνότητας και των μητρικών της συναισθημάτων. Η κυρά Μαρία δυστυχώς δεν θα είναι εκεί με την καταλυτική της παρουσία. Είμαι όμως σίγουρος ότι θα είναι τρισευτυχισμένη, βλέποντάς μας όλους μαζεμένους και μονιασμένους, όπως καλή ώρα πέρυσι που ήταν και τα τελευταία της Χριστούγεννα. Να ‘σε καλά ρε μάνα εκεί που είσαι!!!  

Explore posts in the same categories: Επί προσωπικού

2 Σχόλια στο “Έχουνε χάσει το δάκρυ τους”

  1. 69100 Says:

    ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.
    ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΑΦΟΡΑ

    http://69100.blogspot.com/2007/12/2-bloggers.html

  2. kavlas Says:

    Να ευχαριστήσω το φίλο Κώστα Μαυρομάτη για τα όμορφά του λόγια και του εύχομαι καλές γιορτές, πάντα υγιέστατος καί ΠΑΡΩΝ.


Σχολιάστε

