Ο Homo Nistikous και η μοναξιά των ραφιών

858929_b.jpg

Η εποχή είναι η πλέον κατάλληλη για τις όποιες κερδοσκοπικού χαρακτήρα αυξήσεις, το δε πνεύμα και η συνήθης «πείνα» των Χριστουγέννων συντελούν τα μέγιστα, με τα σχετικά άρθρα να δίνουν και να παίρνουν έχοντας κυριολεκτικά την τιμητική τους. Τα κύματα της ακρίβειας είναι τόσο μεγάλα που οι ειδικοί πλέον μιλάνε για τσουνάμι. Διάβαζα προχτές ότι το χριστουγεννιάτικο τραπέζι θα είναι ακριβότερο από 7% ως και 32%, όπως υπολογίζει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ). Προτείνω, λοιπόν, να μειώσουμε το χριστουγεννιάτικο τραπέζι κατά 30%, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μειώνουμε αναλογικά και την πίστη μας. Το παράδοξο της υπόθεσης, έχει να κάνει με το γεγονός του ότι από τη μέρα που ερχόμαστε σ’ αυτόν το μαγικό κόσμο, είμαστε καταναλωτές και απαίδευτοι ως είθισται, μιας και ζούμε στην ονειροχώρα που λέγεται Ελλάδα.  

Δεν χρειάζεται άδεια οπλοφορίας. 

Το μεγαλύτερο όπλο μας, είναι το όποιο περιεχόμενο της τσέπης μας και το πώς το χρησιμοποιούμε. Αν λοιπόν σημαδέψουμε όλοι μας σωστά, με τα ευρώπουλά μας, τότε πιστεύω ότι θα πετύχουμε πάρα πολλά. Τότε θα μας προσέξουν και υπολογίζοντάς μας πλέον, θέλοντας και μη, θα αναγκαστούν να μας σεβαστούν. Πρέπει επιτέλους να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να θέλουμε μόνο ότι χρειαζόμαστε. Όλοι μας οπλοφορούμε και είμαστε καθ’ όλα νόμιμοι παρακαλώ, γιατί την απαραίτητη άδεια την αποκτούμε αυτομάτως κατά τη γέννησή μας. Αλήθεια, σκεφτήκατε ποτέ σας να κάνετε μποϊκοτάζ σ’ ένα προϊόν; 

Παρακαλώ μην αγγίζετε. 

Για δοκιμάστε, για αρχή, το μποϊκοτάζ σε ευπαθή προϊόντα να δείτε του τι παίζει τελικά? Είναι το μόνο πραγματικά που μπορούμε να κάνουμε, ενώ το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι μπροστά σε ένα συνειδητοποιημένο καταναλωτή και ο οποίος έχει άποψη, αλλάζουν πολλά μα πάρα πολλά. Απλά πράγματα γιατί τους χτυπάς εκεί που πονάνε. Αν λειτουργήσουμε όλοι μας συνειδητοποιημένα, τότε θα μας είναι αχρείαστο και το Κέντρο Προστασίας μας. Η φωτογραφία του κειμένου δείχνει μία πραγματικά μαγική εικόνα, γιατί αν φροντίσουμε με την καταναλωτική μας συμπεριφορά οι διάδρομοι των μεγάλων super markets να είναι άδειοι, τότε να δείτε τι έχει να γίνει.

Υ.Γ.: Μην ξεχνάτε ότι όλα είναι στο μυαλό μας.   

Advertisements
Explore posts in the same categories: Σοβαρές Μαλακίες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: