Οι ζωντανές αισθήσεις

Θα έλεγα ότι οι λέξεις που λείπουν είναι: βλέπω και θέλω (αυτή κι αν θέλει ψάξιμο γιατί έχει να κάνει με μας τους ίδιους). Στη ζωή μου, μου έχουν συμβεί πάρα μα πάρα πολλά και συνεχίζουν να μου συμβαίνουν, σε μεγάλο βαθμό έχει συντελέσει και το πέρασμά μου από τη νύχτα όπου «έβαζα» μουσική, τα οποία με κάναν να πω, να ακούσω, να δω και να θελήσω σε τέτοιο σημείο που να ποθήσω (χωρίς να περικλείει απαίτηση). Η στάση μου απέναντι στη ζωή έχει να κάνει με την ίδια τη ζωή. Τα πάντα είναι ζωή. Τι θα πει απογοητεύομαι; Επικοινωνία σήμερα είναι τα πάντα, από μία κλέφτικη ματιά μέχρι τις ατέλειωτες συζητήσεις δύο ανθρώπων. Επικοινωνία είναι αυτό που αισθάνεσαι (και χωρίς την παρουσία του δέκτη) αρκεί να το εκπέμπεις σωστά.  

Με μαθαίνω.

Επικοινωνία είναι όταν έκλαψα βλέποντας την ταινία Philadelphia με τον Tom Hanks, αναφέρομαι στη σκηνή που άκουγε την Μαρία Κάλλας να τραγουδάει την άρια «Αντρέα Τσενιέρ» του Ουμπέρτο Τζιορντάνο http://www.youtube.com/watch?v=3b0p9mTJOJI. Δεν ξέρω τι ήταν αυτό που μου συνέβη, αλλά επικοινώνησα με μένα. Με μαθαίνω. Γίνομαι καλύτερος. Θα μπορούσε κάποιος, βλέποντάς με μόνο μου και να βλέπω μία «βαριά» ταινία να έβλεπε έναν μοναχικό άνθρωπο. Λάθος. Ήμουν γεμάτος ζωή, έσφιζα από ζωή γιατί όλες μου οι αισθήσεις είχαν χτυπήσει κόκκινο. Οτιδήποτε σκέφτομαι, κάνω, θέλω και ποθώ έχουν ως κοινό παρανομαστή τη ζωή. Ανασαίνω σημαίνει ότι ζω, όταν κάνεις έρωτα και η ανάσα σου γίνεται βαριά σημαίνει ότι γεύεσαι την ίδια τη ζωή. Ας μην ξεχνάμε ότι καρπός του έρωτα είναι η ζωή. Το θέμα έχει να κάνει με το αν τελικά έχουμε διάθεση για ζωή. Ειδάλλως δεν μας αξίζει η ζωή, άσε που θα περάσει και δεν θα το πάρουμε χαμπάρι. 

Υ.Γ.: Το παραπάνω κείμενο είναι η απάντησή μου σε «σχετικό» email.

Explore posts in the same categories: Επί προσωπικού

2 Σχόλια στο “Οι ζωντανές αισθήσεις”


  1. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω το μαιλ σας και σας γράφω εδώ.
    Έχουμε φτιάξει κάτι που μπορεί να ομορφύνει την σελίδα σας, να ενημερώνει τους επισκέπτες της (ανανεώνεται αυτόματα κάυε 15 ημέρες) και να βοηθήσει κι εμάς.
    Αν σας αρέσει και αν νομίζετε πως η προσπάθειά μας αξίζει να γίνει ευρύτερα γνωστή, χρησιμοποιήστε το.
    http://www.diavasame.gr/page.cfm?pgID=37

    Ευχαριστούμε

    Γιώργος Πιπερόπουλος


  2. Έχουμε φτιάξει κάτι που μπορεί να ομορφύνει την σελίδα σας, να ενημερώνει τους επισκέπτες της (ανανεώνεται αυτόματα κάυε 15 ημέρες) και να βοηθήσει κι εμάς.
    Αν σας αρέσει και αν νομίζετε πως η προσπάθειά μας αξίζει να γίνει ευρύτερα γνωστή, χρησιμοποιήστε το.
    http://www.diavasame.gr/page.cfm?pgID=37

    Ευχαριστούμε

    Γιώργος Πιπερόπουλος


Σχολιάστε

