Αχ αυτές οι γυναίκες

david_bowie_10

Η ονομασία του νέου blog που πρόσθεσα στη λίστα μου («Ground Control to Major Tom»), είναι οι αρχικοί στίχοι ενός έπους της rock. Είναι οι αρχικοί στίχοι του Space Oddity, από το ομώνυμο άλμπουμ του χαμαιλέοντα David Bowie. Έχουμε ήδη κάτι κοινό…δεν έχω, λοιπόν, παρά να σου αφιερώσω το παρακάτω έπος.

http://www.youtube.com/watch?v=ejQS9kQDXmk

Explore posts in the same categories: Επί προσωπικού

3 Σχόλια στο “Αχ αυτές οι γυναίκες”

  1. li8oxoos Says:

    από αντανακλαστικά, σκίζεις γμτ!
    🙂


  2. Αλήθεια, το «γμτ» τι σημαίνει; αώο ή άαα.


  3. Σε μισή ώρα αναχωρώ για Κέρκυρα…
    Πρίν λίγα λεπτά είδα την… αφιερωσή σου…
    Αυτο το κάτι «κοινό» που αναφέρεις, είναι κάτι που θα πάρω μαζί μου στο ταξείδι μου αυτό…
    Και να προσέχεις τα βράδυα με φεγγάρι απο εδώ και πέρα γιατί…

    «…That can swallow the moon…»

    (Τι υπέροχο κομμάτι μου αφιέρωσες βρε? «Καββαδία» στίχοι τραγουδισμένοι απο έναν Χαμαιλέωντα… Σε ευχαριστώ Φρονιμίτη!)


Σχολιάστε

