Γενική επιστράτευση!

Κυρίες και κύριοι, όλοι σας ανεξαιρέτως επιστρατεύεστε στον προσωπικό μου προεκλογικό αγώνα. Κατεβαίνω ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Κοινωνική Συμμαχία» του φίλου Άρη Γιαννακίδη.

Το κέρδος σας… μια τελείως διαφορετική ματιά και μια δυνατή (κυριολεκτώ) φωνή με πλούσια χροιά.

7 Νοέμβρη… ν’ αδράξουμε τη μέρα

Σας παραθέτω ένα σύντομο βιογραφικό.

Γεννήθηκα στις 11 Μαρτίου του 1963 μ.χ. στη Διαλαμπή από Σαρακατσάνους γονείς, τον Χρήστο Κουτσογιάννη και τη Μαρία Κουτσογιάννη (το γένος Καλτσά).

Είμαι παντρεμένος με την Αθανασία Βουδούρη και πατέρας δύο παιδιών, του Χρήστου και του Φώτη.

Το 1980 τελείωσα το Λύκειο και το 1984 αποφοίτησα από τη Σχολή Στελεχών Λογιστηρίου των ΚΑΤΕΕ Θεσσαλονίκης.

Στις 20 Ιουλίου του ίδιου έτους παρουσιάστηκα στο Κέντρο Εκπαίδευσης Πυροβολικού στη Θήβα και το Νοέμβριο του 1986 τελείωσα (επιτέλους) τη στρατιωτική μου θητεία ως Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός.

Εργάστηκα ως dj σε  διάφορα μαγαζιά της πόλης (νύχτα ξελογιάστρα) και με μεταπτυχιακό στα καλά χρόνια του Cotton Club.

Το 1993 προσλήφθηκα στο ΕΙΥΑΑΠΟΕ και από το 2004 εργάζομαι στην Περιφέρεια Α.Μ.Θ.

Τον Σεπτέμβριο του 1998 παρακολούθησα τη συναυλία των Rolling Stones στο ΟΑΚΑ, όπως και πάρα πολλά ματς του Πανθρακικού, κάποια από τα οποία μου στοίχησαν την ψυχική μου ισορροπία.

Ακούω Jazz μετά μανίας.

Υ.Γ.: Είμαι ιχθύς με ωροσκόπο Νέα Δημοκρατία… και προς Θεού, δεν είμαι ανεξάρτητος!!!

Explore posts in the same categories: Πολιτική

11 Σχόλια στο “Γενική επιστράτευση!”


  1. Συμμέτοχοι, όλοι μαζί,
    στην προσπάθειά σου, φίλε.

    Για μια τελείως διαφορετική ματιά !!!!!!!!!!

    Ναι, ναι, ναι.

    Άξιος ! Άξιος ! Άξιος !


  2. Μιχάλη την καλημέρα μου, εντός της εβδομάδος θα παραλάβεις το Φύλλο Πορείας.

  3. Θεοδόσης Says:

    Αφού φιλαράκι άγγιξες τση χορδές τση ψυχής μου είναι στην διάθεσή σου και οι χορδές από το ούτι μου…!!!


  4. Θεοδόση, είμαι πολύ περήφανος που είσαι φίλος μου… το μόνο ιδιοτελές στοιχείο στη φιλία μας είναι η κιτρορακή.
    Κανόνισε να μην ανέβεις με άδεια χέρια.

  5. LOUIS ARMSTRONG satchmo Says:

    με παρέσυρες – με παραπλάνησες αλλά μ’αρέσει
    μαζί σου με χίλια


  6. Να’ σαι καλά… να ‘σαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα μπορέσουμε να τραγουδήσουμε το What a wonderfull world γιατί αξίζουμε ένα καλύτερο κόσμο.

  7. ΒΑΣΙΛΗΣ Says:

    Καλή επιτυχία στον αγώνα σου, είμαστε δίπλα σου γιατί πλέον η πολιτική χρειάζεται διαφορετικά μυαλά με διαφορετική νοοτροπία. Όταν το «νέο» συνεργαστεί ομαλά με το «άφθαρτο παλιό», μόνο τότε θα μπορέσουμε να δούμε εμείς οι νέοι την πολιτική με «καλό μάτι»….

  8. jokos70 Says:

    Η κοινωνικοποιηση του ηταν παντα εκδηλη ,
    ο φθεγματικος του χαρακτηρας σε κεντριζε ,η διαφορετικοτητα του τον εκανε παντα να ξεχωριζει ,
    ρομαντικα θεωρητικος αλλα κ στεγνα πρακτικος ,
    πολιτισμενος μουσικα λες και το αιμα του ειχε καταβολες Νεας Ορλεανης , για καποιους ισως δυσκολος κ παραξενος ,για μενα απλα……ενας ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

  9. Σάκης Σαλαμανόπουλος Says:

    Καλή επιτυχία φίλε μου. Να μπορούσα να ‘ρθω και εγώ να σε σταυρώσω


  10. Σάκη ήδη μ’ έχεις ψηφίσει. Να ‘σαι καλά εκεί στο America.


  11. Γιατρέ μου τα λόγια είναι «ελάχιστα» μπροστά στη χημεία της σχέσης και της φιλίας μας, με την οποία παρεμπιπτόντως με τιμάς τόσα χρόνια.
    Υγεία και πρόσεχε τα μέλια… Yes!!!


Σχολιάστε

