Ίσος μόνο με τη σκιά μου και τα κιλά μου

Όποιος πιστεύει ότι υπάρχει κάποιος σ’ αυτόν τον έρημο τόπο που τον προστατεύει και τον υπολογίζει είναι γελασμένος. Ούτε το ίδιο το Σύνταγμα των «Ελλήνων», αν είναι ακόμη των Ελλήνων!

Όταν κάθισα κι έριξα μια ματιά στο Σύνταγμα της Ελλάδας, σ’ αυτό που ορκίστηκα όταν κλήθηκα να υπηρετήσω την πατρίδα για 28 μήνες + 3 μήνες κάτι αναδρομικά, έπαθα την πλάκα μου.

Όλο το Σύνταγμα των Ελλήνων είναι λάθος, ντιπ λάθος!!!

Ειδικά εκείνο το περιβόητο άρθρο 4…  διαπίστωσα ότι δεν μ’ έχει συμπεριλάβει σε καμία παράγραφό του. Αναγκάστηκα να τσεκάρω την υπηκοότητά μου στην ταυτότητα μπας κι έχει γίνει λάθος. Παπάρια, διαπίστωσα γμτ ότι η υπηκοότητά μου είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ! Μπήκα, λοιπόν, στη διαδικασία να μπω στον ιστότοπο της Βουλής των Ελλήνων για να κατεβάσω το Σύνταγμα (όπως αναθεωρήθηκε με το Ψήφισμα της 27 Μαΐου 2008 της Η’ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων) σε μορφή pdf για να τσεκάρω αν όντως είναι το ίδιο μ’ αυτό που είχα δει. Ολόιδιο… πουθενά δεν έχει προνοήσει για την πάρτη μου. Μιλάμε ότι τίποτε από αυτά που διάβασα δεν με αφορά πλέον, τίποτε από αυτά δεν έχει να κάνει με μένα, μ’ αυτά που ζω, εκτός και αν δεν εφαρμόζονται οι νόμοι του Συντάγματος, κάτι που δεν το πιστεύω γιατί «υποτίθεται» πως ζούμε σε μια ευνομούμενη πολιτεία.

Δεν με υπολογίζει πλέον ως άτομο, αλλά μόνο ως νούμερο… κυριολεκτικά μόνο ως νούμερο. Δεν είμαι ίσος με κανέναν, ούτε με την εικόνα μου σε προηγούμενες φωτογραφίες! Τελικά, μόνο με τη σκιά μου και τα κιλά μου είμαι ίσος.

Υ.Γ.: Τέλος, καληνύχτα Ελλάδα μου!!!

Explore posts in the same categories: Επί προσωπικού

Σχολιάστε

